viernes, 9 de octubre de 2009



Hooola!!!!! Us seré sincer.... no ha estat gens fàcil començar l*escola bressol... tots ploravem i ens contagiavem la tristor per deixar als papes a l*altre banda de la porta. Però amb una setmaneta m*he adonat que és una xulada el cole... Estic aprenent a dir bon dia, a intercanviar joguines amb els coleguets, a respectar i compartir taula amb els demés... i a descobrir mons fascinants: ara estem aprenent a tenir cura i respecte pels insectes (d*això el papa me n*ha ensenyat molt... la mama... mmm... ho ha intentat, però no pot evitar xisclar veient escorpins o alguna que altra espècie...). I com veieu, ja menjo de tot. Si, si, galetes també!!! :-) I estic ampliant el meu diccionari... la nova paraula és "T*estimu"... ja sé dir amb força : "Muuuuuu" (algo és algo...)

***

Hooola!!!!! Os seré sinceros.... no ha sido nada facil empezar la guarderia... todos con lágrimas contagiandonos la tristeza de dejar a los papás al otro lado de la puerta. Pero una semanita más tarde me he dado cuenta que es una guapada el cole. Estoy aprendiendo a decir BUENOS DIAS, a compartir juguetes con los coleguillas, a lavar mis manos,a respetar y compartir mesa de desayuno con todos y a descubrir mundos fascinantes: ahora estamos aprendiendo a respetar los insectos (sobre esto papá me ha enseñado mucho... mamá...... mmm... lo ha intentado, pero no puede evitar chillar si vé un escorpín o alguna especie autóctona por la casa..). Y como veis, ya como de todo.... Si, si, galletas también!!! :-) Y voy ampliando mi diccionario... la nueva palabra es "T*estimu"... ya se decir con fuerza : "Muuuuuu" (algo és algo...). Ahora empiezo por "Te quiero"

No hay comentarios: