lunes, 19 de octubre de 2009

Un petitsuiiiiSSSS



Jejeje... esque m*agraden molt els petitssuis... no acabo d*encertar la cullera i acabo maquillat fins al nas però m*ho passo pipa fent pastetes amb el petitsuis.

Els papes no s*haven d*on ho he aprés però ara acabo moltes de les meves paraules amb una "s": al papa li dic "papaxsss", si em faig un coco dic "cocoxxss" i axi amb moltes coses.... Jo ho faig per fer més llarga la paraula... com m*agrada parlar tant...

I per "ss" les que faig ballant!!! M*encanta. I m*han intentat enganxar amb la càmara els tiets Uri i la Sandra, o la mama i el papa... però quan veig que no em graben faig uns meneos! Qualsevol so és vàlid. Com l*anunci de "vamos de paseoooo, pipipi" que em sé de memòria (ara dic "pi pi" cada cop que veig un cotxe, o un camió). Però també em fan ballar i exclamar un "ooooohhhhh" els ocells als quals anomeno "piu, piu". Els papes riuen molt quan em venen a buscar al cole perque l*escena es repeteix cada dia: tots els companys asseguts al terra picant de mans, les profes cantant i jo al mig, en peu, movent el culet al ritme!!! El duc a la sang....

Unaltre tret de la meva personalitat és aproparme a socórrer cada nen que cau al parque i fer-li una caricia al rostre o anar corrents a saludar algun bebé que passa a propet meu cridant "neeeneeee" i a continuació "oooohhhhh". Se*ls ha de cuidar, a que si?

***

jejejeje... esque me gustan mucho los petitsuis!... no acabo de acertar la cuchara y acabo maquillado hasta la nariz pero me lo paso pipa haciendo pastitas con el petitsuis....

Y por otro lado, he empezado una nueva minimoda: añadir a todas mis palabras una "s": a papá le digo "papaxxsss", si me hago un coco es un "cocoxsss" y asi con muchas cosas. Jo lo hago para convertir en más larga la palabra... como me gusta hablar tanto...

Y por "sss" las que hago bailando. ¡¡¡Me encanta danzar!!! Todos los sonidos son validos. Todos. Hay un anuncio que me vuelve especialmente loco... El "vamos de paseoooo, pipipi". Me lo sé de memoria (por eso ahora a todos los coches les llamo "pi pi"). Pero también me hacen bailar y gritar un ohhhhhhhh los pajarillos a los que llamo "piu piu". Los papas rien mucho cuando me vienen a buscar al cole cada día: todos los compañeros sentados al suelo aplauden, las maestras cantan y yo, como un showbaby, bailo en medio moviendo el culete al ritmo... ¡Lo llevo en la sangre!

Otra característica de mi personalidad es acercarme a ayudar a cada niño o niña que cae en el parque para darle una caricia l rostro o ir corriendo hacia cada bebé que pasa cerquita para irlo a ver de primera mano diciendo "ooooohhhh... neneeeeee". Soy muuuuy cariñoso

No hay comentarios: