viernes, 27 de febrero de 2009

la tercera dent!*



Hola!!! ja està aquí! mira que li ha costat, eh?

Aquí, per les Girones, ja em coneixen com el simpàtic. Me*ls guanyo a tots amb un comodí: Hooooola. Ho dic a tothom. Pel carrer... al mercat... en el bosc... Ara, si una cosa em caracteritza actualment és la xerrera que duc a sobre. Faig uns monòlegs xinesos imparables. Els papes em contesten en japonés i acabem fent uns dialegs del tot incoherents. Però ens entenem.

També m*agrada molt cantar i imitar amb veu aguda a la mami amb els seus crits quan veu un bichet per la casa. Aaaaahhhhhgggg!!!

***

¡¡ Hola!! ya está aquí este dientecito! mira que le ha costado, ¿eh?

Aquí, por las Geronas, ya me conocen como el simpático. Me los gano a todos con un comodín: hoooooola. Lo digo a todo el mundo. Por la calle... en el mercado... en el bosque... Ahora bien, si una cosa me caracteriza actualmente son los discursos que vocalizo. Hago unos monologos chinos imparables. Los papas me contestan en japonés y acabamos haciendo unos dialogos del todo incoherentes. Pero nos entendemos.

También me gusta mucho cantar e imitar con voz aguda a la mami con sus gritos cuando vé un bichillo por la casa. aaaagggghhhhhhhggg!!


3 comentarios:

Unknown dijo...

quines mosegadetes deus donar ara!!!! ay que no ens haurem d'acostar a aquest noiet quan vingui de la Garrotxa... Un "besito" molt fort i adéu amb les teves mans tan boniques, o bé hooola, el que tu vulguis.

Anónimo dijo...

YO SE MARC, QUE ESTA SEMANA ES EL CUMPLE DE TU PADRE......FELICIDADES CUÑADOOOOOO ¡¡¡¡¡¡¡....UN ABRAZO MUY FUERTE

Anónimo dijo...

ANONIMO = DAVID CARMONA ( el tiet)