miércoles, 11 de febrero de 2009

On està el Marc???.... a Besalú!*



Entre capses i capses hem aterrat a Besalú! Guuuuaaauuuu!!!! Estic la mar de content! Fins i tot m*he inspirat per a que per fi em surti una de les dues dentetes de dalt!

Encara falten algunes cosetes per tenir la casa acabada, hi estan treballant el fuster i el llauner. Però jo disfruto com un boig fent passejos amb els papes i en aquesta nova llar estic més tranquil que mai! A més, com veureu... no he perdut la meva pràctica com a escalador.....:

***

Entre cajas y cajas hemos aterrizado en Besalú.... guuuuuuaaaaaaauuuuu!!!! ¡¡¡Estoy muy contento!!! ¡Hasta me he inspirado para que por fin me salga uno de los dientecitos de arriba!

Aun faltan cositas para tener la casa finalizada, está trabajando en ello el lampista. Pero yo disfruto como un loco haciendo paseos con los papas y en este castillo estoy más tranquilo que nunca. Además, como vereis... no he perdido mi practica como escalador.... :


1 comentario:

Anónimo dijo...

No sé qui fa més cara de content, en Marc o l'Adrià!

Petonets family!

Natàlia