domingo, 18 de enero de 2009

hola hola!*





I bon 2009!!!

... entre una cosa i una altra, encara no us havia pogut donar 2009 besitos. I dic Hola, Hola perque es la meva paraula preferida. La faig servir per tot, spbretot per quan em desperto al matí. També m'encanta exclamar "agua!"... De les dents de dalt no en sé res, però ara he aprés ha parlar amb la llengua i fattgggggg mmmmlllllttta glllaaaaccciiiaaaaa... De la gaestronteritis que vaig tenir a finals d'any ja ni me'n recordo, al contrari. ¡¡¡M'ha servit per augmentar la meva ganota!!! I de joguines preferides... el xilofon amb micro, el telefon amb auricular i toooot el que tingui ritme, em té apassionat. Si fins i tot amb el so del turmix improvitzo danses africanes!!

Ara estem tancant les darreres caixes per la mudança. Segur que la montanya em farà creixer amb molta força!

***

Y buen 2009!

... entre una y otra cosa no os había podido dar 2009 besitos. Y digo Hola, Hola porque es mi palabra preferida. La utilizo para todo, sobretodo para cuando despierto por la mañana. También me encanta decir "agua"... De los dientecitos de arriba todavía no sé nada, pero ahora he aprendido a hablar con la lengua y haggggggo mmmucllla glllllaaaccciiiaaaa.... De la gaestroenteritis que pasé a finales de año ya ni me acuerdo, al contrario. ¡Me ha servido para augmentar mi hambrecilla! Y de juguetes preferidos... el xilofono con micro, el teléfono con auricular y toooodo lo que tenga ritmo me vuelve loco. ¡¡¡Hasta con el sonido del túrmix improviso danzas africanas!!!

Ahora estamos cerrando las últimas cajas para la mudanza. ¡Seguro que la montaña me hará crecer con mucha fuerza!

1 comentario:

iolanda dijo...

Marc!!!estàs preciós!!Espero que la nova casa sigui molt bonica i amb els papis hi esteu molt i molt bé. Nosaltres ja us vindrem a veure hi ha jugar una estona. Molta sort!Petonets de cel!!