sábado, 27 de diciembre de 2008

"Un , do, trez"



Si, si! ja sé comptar fins a tres! la nit de nadal, quan el cagatió em va deixar un volant per aprendre a conduir, cada cop que deia "uno" jo responia "DO!!!" i quan deia "dos" jo afegia "TREZ!". Els papes es van quedar a quadres. He aprés a comptar d*amagat... però això no es tot... Ara (si la vergonya no pot amb mi) llenço petons. Em vaig estrenar el dia de Nadal. Diuen els papis que ha estat el millor regal per a ells del Para Noel... Avia*m si els Reis també són ben mags! :-) Aquest per a vosaltres: Muuuuuua!!!

***

Si! Si! ¡ya se contar hasta tres! en la nochevieja, cuando el "caga tio" me dejó un volante para aprender a conducir, cada vez que decía "uno" yo respondía "dooo!" y cuando él decía "dos" yo añadía "Treez!". Los papis se quedaron a cuadros. He aprendido a contar de escondidas... pero eso no es todo... Ahora (si la verguenza no puede conmigo) lanzo besitos. Me estrené el día de Navidad. Dicen los papis que ha sido el mejor regalo para ellos del Papa Noel... ¡A ver si los reyes también son bien magos! :-) ¡Este para vosotros! ¡¡¡Muuuuuuuua!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Un, dos, tres, ... petons pel peke q m'estimo mes. Quina gràcia q fas a les fotos, ets un crack!
1 abraçada d'esquirol
pel meu fillol!!!

Anónimo dijo...

AH!!! I BON AAANY PLE DE SALUT, PAU I AMOR ALS TRES, I TAMBÉ PER A TOTS AKELLS Q ET VISITEN PEL BLOG, EN ESPCIAL A LA TEVA MADRINA. 12 PETONS: muaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa, muaaaaaaa i muaaaaaaa!!!

Carla Stephanie dijo...

ostres que maco esssssssss!
si esque es per menjarse'l..
quines pestanyes.


m'encanta tot el que escrius en el blog Sonia, en serio :)

sóc jo, la Carla jajaja
un peto molt fort
per al Marc, al adri i per a tu!
t'estimo