jueves, 4 de diciembre de 2008

Hola, hola!*



amb les meves cosines lleidetanes: l*Ariadna i la Claudia

Quant temps fa que no us deia hoooolaaa!!!! Ja em perdonareu però... entre els discursos que ja recito, les estones que ballo aixecant el dit, les carreres que em faig com expert gatejador, les persecussions a tota pilota que se'm posa al davant i les imitacions a tot i tothom... poc temps em queda! Només per riure amb les dos dentetes d*abaix (les d*adalt es resisteixen), menjar com un campió (m*encanten especialment les migues de pa) i intentar-me mantenir en peu més de dos segons :-)

***

¡¡¡ Cuanto tiempo!!! ya me perdonareis... pero, entre los discursos que ya suelto, los ratos en los que bailo con el dedo apuntando el cielo, las carreras que me hago como experto gateador, las persecuciones a toda pelota que se me pone por delante y las imitaciones a todo y a todos... ¡poco tiempo me queda! Solo para reir con los dos dientecitos de abajo (los de arriba se resisten), comer como un campeón (me encantan las miguitas de pan) e intentarme mantener en pie más de dos segundos. :-)

1 comentario:

iolanda dijo...

marc, estàs preciós!Espero que aviat facis les primeres passes buscant els pares per la casa. famíli, una abraçada molt forta!Petonets de colors.