martes, 16 de febrero de 2010

Mil i una cares!



És el primer cop que em disfresso i ... ho he aprofitat!!! / ¡Es la primera vez que me disfrazo y lo he aprovechado al máximo!


1er. A l'escola ens van demanar anar-hi un dia amb davantal (que em va cosir l'àvia Maribel i que després jo vaig pintar amb el papa) i un altre dia amb corbata: jo em vaig posar ben "guapuuu" amb una corbata dissenyada per la mama i amb un ram de mimosa per complementar el meu posat elegant!

1ero. En el cole nos pidieron ir un dia con un delantal (que me cosió la yaya Maribel y que yo pinté con papá) y otro día con corbata: me puse "guapuuu" con una corbata diseñada por la mami complementada con un buen ramo de mimosa!








2on. El dia de carnestoltes ens vam convertir en tot un niu d'abelles a l'escola! No us perdeu les aletes que vaig guixar jo mateix i les mega-antenes que em va construir el papa!

2o. ¡El día de carnaval nos convertimos en un nido de abejas en la escuela! ¡No os perdais las alitas que dibuje yo mismo y las mega-antenas que me construyó papá!








3er. I ja a casa vaig gaudir com un petit dimoni amb aquesta disfressa heredada del tiet Xuri!

3ero. ¡Y ya en casa disfruté como un diablillo con este disfraz heredado del tio Uri!




No hay comentarios: