martes, 12 de enero de 2010

Bon any 2010!*


Hola a tots i totes! Hem passat uns Nadals molt llaminers! Despés d'una llarga bronquitis que m'ha deixat kao un mes sencer, ara ja respiro millor i he gaudit d'alguns dies nadalencs al vostre costat!

He estat al costat dels yayos de Lleida i dels yayos de Sant Cugat, he vist als cosinets i cosinetes, a la tieta Aida, als tiets, a dues de les tres besàvies, la Maria i l'Antonieta... I vaig donar la mà als tres Reis Mags!! Van venir fins a Besalú i van saludar un a un a tots els nens i nenes donant-nos caramels, joguines i carbó! Jo duia una careta d'ensurt...

I ara que he aprés a dir "és meuuuuu" no hi ha qui em tregui les coses de les mans! es veu que faig una gràcia... semblo un gat. "meeeuuuu"... I segueixo incrementar la xerrera, d'això també me n'han portat els Reis. Faig veure que llegeixo llibres posant-los al davant i llegint... començo a diferenciar els colors.... monto historietes entre dos ninus... vaja... que m*estic fent gran (els dos anyets ja estan a punt!!!)

***

¡Hola a todos y todas! ¡Hemos pasado unas Navidades dulzonas! Después de una larga bronquitis que me ha dejado Kao un mes entero, ya respiro mejor y me he divertido con vosotros en los días navideños.

He estado al lado de los yayos de Sant Cugat y los de Lleida, he visto a los primitos y primitas, a la tia Aida, a los titos, a dos de las tres bisabuelas, la Maria y la Antonieta... Y dí la mano a los tres Reyes Magos! Vinieron hasta Besalú y nos saludaron uno a uno a todos los peques dandonos caramelos y carbón. Yo llevaba una carilla de susto...

Y ahora que he aprendido a decir "es meeeuuuuu" (es mío) no hay quien me saque las cosas de las manos. Se ve que hago una gracia... parezco un gatito "meeeeuuuuuuuuu"... Y sigo incrementando las charlas, de eso también me han traido cajas los Reyes. Hago ver que leo libros inventandome palabras... empiezo a diferenciar colores.... organizo dialogos entre muñecos... vaya, que ya me estoy haciendo mayor (¡los dos años ya estan a punto!)


El meu primer pessebre vivent! Vaig fer de "l'Hostaler" / Mi primer pesebre viviente haciendo de "Hostalero!":





No hay comentarios: