domingo, 13 de diciembre de 2009

creativitat!



Si, si!!! qui està amagat és el Marc (ja he aprés a dir el meu nom...). Heu vist quins treballs més creatius fem a l'escola?? és un cap gros fer festejar la festa major del poble! Estic aprenent moltes coses, ja sé on es troba cada part del cos... el cap... els braços... el peu... la panxa! també estic aprenent més paraules i a tocar música. Una d'aquestes nits vaig dedicar-lis un concert del tot harmònic als papes amb dues culleretes i un got de vidre! Unaltra cosa que m'agrada és crear trens amb 4 macarrons o quatre torços de galeta.

Espero mostrar-vos el meu do de paraula quan ens veiem!! tot i que al principi estigui vergonyós... al cap de cinc minuts ja estaré filosofant sobre la vida amb tu!

***

¡¡Si, si!! el que está escondido es Marc (ya he aprendido a decir mi nombre...). ¿Has visto que trabajos más creativos hago? es un cabezón para festejar la fiesta mayor del pueblo. Estoy aprendiendo muchas cosas, ya sé donde está cada parte del cuerpo... la cabeza... los brazops... el pie... ¡la barriga! también estoy aprendiendo más palabras y a tocar música. una de estas noches les dediqué a los papas un conierto del todo harmónico con dos cucharitas y un vaso de cristal! Otra cosa que me encanta es crear trenes con 4 macarrones o 4 trozos de galleta.

Espero mostraros mi don de palabra cuando nos veamos! Aunque al principio esté vergonzoso... al cabo de cinco minutos ya estaré filosofando sobre la vida contigo!

No hay comentarios: