martes, 14 de julio de 2009

aiiiiguuuua!




Hola!!! Com esteu? Jo content amb l*estiu... això de bufar la piscina i poder-hi passar estones fent xop xop i mullant toooota la terrassa o regant les plantetes amb l*aigua em fa molt feliç. De tant en tant doblo la felicitat amb la pluja: aigua per abaix i aigua des d*adalt... és un "xollo".

Vaig improvisant nous vocabularis i ja estic ampliant el registre de cançons de la meva memòria. Part de la culpa la tenen els anuncis. En quan sento un m*apropo a la tele i no hi ha qui m*aturi el meneo. Sobretot amb el d*una beguda taronja o una companyia de mòbils...blava... :)

També estic molt content perque al setembre els papes em duran a l*escola bressol. L*altre dia vam fer-hi una prova i jo m*hi hagués quedat tot el dia. Quants amics nous!!!!

***

¡¡¡ Hola!!! ¿Como estais? Yo contento con el verano.... eso de bufar la piscina y poder pasar ratos largos haciendo xop xop y mojando toda la terraza o regando las plantitas con el agua me hace muy feliz. De vez en cuando doblo mi felicidad con la lluvia: agua por abajo y agua desde arriba... es un chollo.

Voy improvisando nuevos vocabularios y ya estoy ampliando mi registro de canciones en mi memoria. Parte de la culpa la tienen los anuncios. Cuando escucho alguno marchoso me acerco a la tele y no hay quien me pare el meneo. Sobretodo con uno de una bebida naranja o el de una compañía de teléfonos... azul... :)

También estoy muy contento porque en septiembre entro en la guardería. El otro día hice una prueba y me hubiera quedado todo el día. ¡¡¡Cuantos amigos nuevos!!!


No hay comentarios: